//Sepet Story ^^
Mulut orang
Selasa, 19 Julai 2016 | 0Superstar (s)!

Aku dah penat ah nak hadap mulut yg mengata ke menyibuk ni. Limit aku dah habis . Aku dah ignore tp kalau berkali-kali tanya benda yg sama siapa tahan? Hmm entah laa. Orang selalu expect yg semua benda aku akan pandai . Dari zaman aku sekolah sampai aku masuk kolej ni benda yg sama then soalan yg sama macam contoh ; Dapat berapa result? , PMR & SPM dapat berapa ? , sambung belajar mana ? , cuti berapa lama? Fuhh penat siaa . Kau tengok jela aku habis belajar nanti mesti ada yg bising bila aku nk dapat kerja , aku kerja mana apa jadah semua tu . Penat lah . Tak boleh ke jgn sibuk? Boleh tak jgn tanya berkali-kali. Aku semak gila . Dapat2 makcik saudara aku pun sama . Fucked up . Jumpa ke apa mesti tanya mcm tak jumpa aku dah bertahun padahal selalu jea jumpa . Hmm . Korang , aku kemana ke buad apa ke takpayaj la sibuk sbb aku tahu la apa aku buad. Semua benda berproses. Mcm nk ambik diploma , bukan senang gitu je nk dapat. Baik kerja pun mesti lah kena tnggu. Tak semua dapat senang mcm tu je . Ni nanti bila nampak aku cuti lama sikit dah panas punggung ingat aku pemalas la apa laa taknak pergi belajar apa semua tuhh. Padahal aku tgh cuti sem kot. Ya Allah serabut wehhh ! Hope kalian dpt laa ttup mulut tu ye . Jgn sibuk . Thankyou


Older Post | Newer Post
EMPUNYA BLOG


Fatin Afiqah | 21 | STUDENT | NEGERI SEMBILAN > JOHOR |


Diary About Stuff Site

Let's Talk!


Old Story :)


get this widget here


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Sepet