//Sepet Story ^^
Tentang hati
Khamis, 7 Januari 2016 | 0Superstar (s)!


Baru je tadi duduk borak dengan mak , tetiba mak bukak tentang soal hati . Mak cakap , kenapa laa budak zaman sekarang bila bercinta tak pernah nya nak setia pada yg satu . Kalau zaman dia muda dulu , kalau sayang dekat seseorang tu , tu jelah yg kekal di hati . Aku senyum je . Lepastu aku sambung , "haah la mak , orang sekarang bila dah dapat , ditinggalkan begitu je macam takde  rasa apa langsung. " Aku rasa aku ni ikut mak sebab bila aku suka someone , tu jelah orang yg aku tunggu . Pernah dulu tersuka dekat someone , lama jugak memendam rasa sampai satu hari tu dia dah bertunang . Terus punah hati beta . Hahahaha .

Lepastu masa tengah belajar ni ada jugak suka orang lain sampai timbul rasa sayang tapi tulah mungkin tak ada jodoh . Dia menghilang macam tu je . Sedih sgt rasa . Sekarang ni , lagi berhati-hati nak suka sebab takut nanti jadi down teruk bila kena tinggal . Aku lebih memilih untuk bergerak solo je sekarang . Senang cerita tawar hati . Bukan aku mintak tapi perasaan ni macam dah tak boleh nak terima orang lain . Doakan laa aku jadi manusia yg tabah dan kuat . Mungkin belum masanya lagi yelah perjalanan aku masih panjang . Aku belajar untuk redha . Kalau ada jodoh makan nasi minyak , kalau tak ada makan nasi bujang ye tak muahahahahahaha . Amboi gelak syaiton . Ehem .

Aku minta maaf kalau aku tak pandai nk bahagiakan hati orang . Buad masa sekarang hati aku lebih penting . Aku kena fikir diri aku . Dan aku minta maaf dekat orang yg suka aku tp aku tak suka dia balik . Aku tak sempurna . Aku tak boleh nak paksa hati aku terima orang baru . Tak semestinya bila kita suka orang tu , kita kena paksa dia suka kita balik kan ? Aku harap ada yg faham lah . Apa apa pun , beri aku masa nak bangun balik . Sebab aku sekarang tak kuat . May Allah bless me . Amin .


Older Post | Newer Post
EMPUNYA BLOG


Fatin Afiqah | 19 | STUDENT | NEGERI SEMBILAN > JOHOR |



Diary About Stuff Site

Let's Talk!


Old Story :)


get this widget here


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Sepet