//Sepet Story ^^
Broken
Sabtu, 9 Januari 2016 | 0Superstar (s)!

Amboi tajuk ai macam pasrah sgt . Takde lah , sebenarnya aku taktahu laa aku ni kejam or betul apa aku buad ni . Aku dalam dilema . Salah ke aku reject orang dgn cara baik ? Aku bukan nk bajet lawa or sewaktu dgn nya . Tapi aku dalam proses merawat hati . Kau tahu merawat hati? Kalau taktahu meh sini aku explain acewahhh .Bagi diri aku , merawat hati ni macam kau just nk berkawan dulu dgn orang tu & kau taknak ada apa-apa comitment . Means taknak terikat cerita about future dulu . Kalau  boleh kenal hati budi , if salah seorang taknak dgn kau maksudnya kau tak boleh memaksa dia . Ha itu yg aku cuba sampaikan walaupun berbelit . Kahkah .

Aku ni dalam kategori choosy jugak . Tp aku bukan nya demand nak yg jenis handsome tahap dewa , kaya tahap sultan . Totally not . Choosy aku ni aku nak kalau boleh biarlah aku cintakan org tu . Sedap mata aku memandang . Yg pasti jaga perangai & agama . Yela dia nk bimbing kau kot bukan kau bimbing dia . Kalau boleh biarlah sesama melengkapi . Kalau dah aku tak cintakan dia , nanti aku benci dah satu hal aku nk hadap . tak pasal-pasal dosa aku dapat sebab zalim dekat org . Aiyoo . Ha , yg part sedap mata memandang tu semestinya la kena ada . Tipu la kalau korang tak fikir . Jgn tipu tak baik . HAHAHA .


Ada someone ni suka dekat aku . Tapi entah lah aku mcm tak boleh nk terima . Takkan aku nk paksa kan ? Baru kenal . Dia dah lama jugak suka tgok aku . Dia nk bawak aku jumpa parent dia & dia nk jumpa parent aku . Aiseymannn . Aku tahu dia serius . Tapi aku tak boleh terlalu gelojoh . Aku kena kenal dia betul-betul . Orang laki ni hati dia lain , perempuan lagi lah . Hmm taktahu laa aku nk buad apa . Rasa nk menangis fikir . Pening . Siapa suruh engko fikir ye tak padan laa muka . Tp salah tak kalau aku tolak?  Hati sendiri kn . Baik fikir hati sendiri dulu :'))  Ok chawww .




Older Post | Newer Post
EMPUNYA BLOG


Fatin Afiqah | 19 | STUDENT | NEGERI SEMBILAN > JOHOR |



Diary About Stuff Site

Let's Talk!


Old Story :)


get this widget here


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Sepet