//Sepet Story ^^
Allah sebaik-baik perancang :')
Isnin, 21 September 2015 | 0Superstar (s)!

Ya Allah. Taktahu nak cakap macam mana sakit , macam mana pedih dan semua lah perasaan ada kecuali gembira . Sakit tu sampai sekarang tak hilang . Mungkin ambik masa . Banyak benda terkilan . 3tahun tu bukan sekejap . Terasa sia-sia dalam masa panjang tu . Diperbodohkan dan menjadi bodoh . Allah . Ampunkan dosa aku . Aku tak kuat tp sebab engkau aku cuba kuat & redha ya Allah :'( 

Sakit tu makin menjadi bila tengok betapa bahagia dia dengan org baru. Sepatut nya aku yg ada dekat tempat tu tp bukan rezeki aku . Dia siap bwk org baru tu jumpa keluarga dia sedangkan dengan aku dulu tak pernah . Boleh kau rasa sakit aku mcm mana ? Kalau aku tahu sakit dia sampai mcm ni , aku rela tak kenal dia langsung . Kenapa mst dah bertahun baru nk buad macam ni ? Hmm.

Kalau korang tak nak dengan orang tu pkease jangan pernah mainkan perasaan dia . Bayangkan jela org yg kau sayang / suka buad macam tu . Baru korang tahu sakit tuh :')) Setiap hari aku cuba bangun sendiri daripada jatuh teruk . Alhamdulillah aku semakin okay . Tak apa lahh , semoga Allah membalas orang yg dah berbahagia atas penderitaan orang lain . Kifarah tu ada :')) 

 


Older Post | Newer Post
EMPUNYA BLOG


Fatin Afiqah | 19 | STUDENT | NEGERI SEMBILAN > JOHOR |



Diary About Stuff Site

Let's Talk!


Old Story :)


get this widget here


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Sepet