//Sepet Story ^^
Sakit datang lagi :'(
Selasa, 6 Ogos 2013 | 0Superstar (s)!

Salam . Dari semalam lagi aku batukbatuk , then aku makan ubat . Bila dah makan ubat tu elok sekejap je ah . Harini tetiba asma aku datang . Aku pon risau jugak laa sebab takut nanti batal puasa . Then pegi jea hospital and ready nk ambik oksigen aku terus tanya abg tuhh " kalau ambik oksigen nie , batal puasa tak ?" Nasib baik abg tu ckp " kalau oksigen nie tak batal tp kalau inhaler tu batal" . Dalam hati " Alhamdulillah :)" Yelaa , besok tinggal lagi sehari jea puasa then nk raya dahh . Rugi ohh . Aku harap sgt dpt puasa penuh tahun nie :') 

Bila bulan puasa nie faham faham je ah kann , macam-2 dugaan ade . Agaknye sebab minum banyak ais kot , tu yg jd mcm nie . Padan muke kau aten . Ni makan dia -,- family aku mmg dah faham dgn style aku . Kalau dah kena asma tak lain dan tak bukan ade laa pantang larang wa langgar (Y)  
Agaknya bila sakit ni nk elok ? Dah lama aku tanggung . Seksa nya Allah je tahuu . Mcm nk mati . Bersyukur sebab dpt family yg boleh jaga aku . Aku pon taktahu bila aku dah habis sekolah nanti and pergi belajar jauh , agak-2 ade tak yg nk caring dgn aku mcm family aku nie ? Hmm . Entah laa  :)






Older Post | Newer Post
EMPUNYA BLOG


Fatin Afiqah | 19 | STUDENT | NEGERI SEMBILAN > JOHOR |



Diary About Stuff Site

Let's Talk!


Old Story :)


get this widget here


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Sepet