//Sepet Story ^^
Selamat Hari Raya :)
Isnin, 27 Ogos 2012 | 0Superstar (s)!

Sedar tak sedar , dah seminggu kita raya . Whoahh . Cepat mase berlalu kan ? Takut sangat . Tande-tande kiamat dah dekat . Ni lah salah satu nya , masa terasa cepat berlalu . Masyallah . Hmm , raya tahun nie tak berapa nk meriah . Maybe sebab umur dah meningkat . Haha . So , tak dapat duit raya . Sobsob :3  Duit raya dah berkurang . Aku sgt jelez bile adik lelaki aku , Haikal dgn muke selambe menganjing dpn aku duit dia dah byk . Burr~ Watlek 

Hari raya first balik Semenyih . Yeahh . My second home . Ngee . Rumah atok dekat sane . Tapi aku balik petang , so terasa kejap sgt . Nk borak2 with my cousin pon terase tak puas . Herh . Second Raya , balik Negeri Sembilan my home . Pegi rumah wan and berkumpul same2 . Pergh . Ramai siot cucu n cicit wan aku . Sampaikn aku naik segan dgn cousin lelaki aku , semua dah besar . Aku terase kerdil dan pendek dkt situ T_T Nak tengok pic family besar aku ? Hee . 


cube cari aku yg mane ? haha . *tudung purple

Ramai siot . Tu baru jea CUCU . Kalau combine dgn anak , menantu then cicit ? Haa . Bak kata pak long aku " kalau dikumpul semua nie , muat bas 2 tingkat tu " Haha . Lol . Sebenarnye , keturunan aku ade darah cina . Belah wan . Cube cari wan aku  kalau tak percaya :P Haha . Kbaii :D




Older Post | Newer Post
EMPUNYA BLOG


Fatin Afiqah | 19 | STUDENT | NEGERI SEMBILAN > JOHOR |



Diary About Stuff Site

Let's Talk!


Old Story :)


get this widget here


The Credits!

Template by : Cherrybam and NadyaWiwit
Basecode by : Nadya
Header by : Munirah
Sidebar coding : Kak Fatin Full Edited : Sepet